Tunnpin kotikutoset
- tunnppi
- FNG
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 18 times
Ite tekemällä saa kuulemma just sellasta, kun sattuu tulemaan. En tiedä mitä tarkoittavat.
Tuli vihdoin kyhättyä jotain, mistä viitsii tehdä postauksen; superkevyt chestrig laser-leikatusta cordurasta ja vielä edestä avautuvana mallina, ai että.
Cadimallin piirto, kankaan laminointi, leikkaus ja ompelu allekirjoittaneen tekosia.
Olkaimet vaatii päivityskierroksen ja langan sävy on ihan hanurista, mutta muuten ihan onnistunut projekti.
Visio valmiista tuotteesta
Leikattua corduraa
Kokoon kursittuna
Taskuilla
Puettuna
Mielipiteet ja kehitysehdotukset tervetulleita!
Tuli vihdoin kyhättyä jotain, mistä viitsii tehdä postauksen; superkevyt chestrig laser-leikatusta cordurasta ja vielä edestä avautuvana mallina, ai että.
Cadimallin piirto, kankaan laminointi, leikkaus ja ompelu allekirjoittaneen tekosia.
Olkaimet vaatii päivityskierroksen ja langan sävy on ihan hanurista, mutta muuten ihan onnistunut projekti.
Visio valmiista tuotteesta
Leikattua corduraa
Kokoon kursittuna
Taskuilla
Puettuna
Mielipiteet ja kehitysehdotukset tervetulleita!
Jees jees, jalla jalla.
- MrOremountain
- FNG
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 2 times
- tunnppi
- FNG
Re: Tunnpin kotikutoset
Kiitokset! Pari ideaa on hautumassa, mutta vaativat vielä hieman ajatustyötä ennen, kuin niitä saa pyöräytettyä eteenpäin.
Mulla on käytössä tollanen muutaman watin tehoinen diodilaseri. Leikkuunopeus onneton CO2-lasereihin verrattuna, mutta toisaalta kompaktina ja verrattain edullisena laitteena soveltuu hyvin tällaiseen satunnaiseen puuhasteluun.
Mulla on käytössä tollanen muutaman watin tehoinen diodilaseri. Leikkuunopeus onneton CO2-lasereihin verrattuna, mutta toisaalta kompaktina ja verrattain edullisena laitteena soveltuu hyvin tällaiseen satunnaiseen puuhasteluun.
Jees jees, jalla jalla.
Milläs laminoit?
- tunnppi
- FNG
Tässä käytin ihan kankaille tarkoitettua liimaa paukkupullosta.
Liimaa molempiin pintoihin, hetken kuivatus, kankaat yhteen, kovalla telalla koko kangas läpi ja lopuksi vielä painon alle kuivumaan.
Oon testannu muutamaa (halpaa) silitettävää liimakalvoa, mutta ne tuppaa varsinkin kulmista irtoamaan ilman sen suurempaa vaivaa.
Liimaa molempiin pintoihin, hetken kuivatus, kankaat yhteen, kovalla telalla koko kangas läpi ja lopuksi vielä painon alle kuivumaan.
Oon testannu muutamaa (halpaa) silitettävää liimakalvoa, mutta ne tuppaa varsinkin kulmista irtoamaan ilman sen suurempaa vaivaa.
Jees jees, jalla jalla.
Jees, mä oon käyttänyt jotain neopreenipohjasta liimaa aika hyvillä tuloksilla. Myös kontaktisementit taitaa olla hyviä
- tunnppi
- FNG
Tulipa taas viikolla käytettyä sadepäivät enemmän tai vähemmän hyödyksi ja protoiltua uutta cummerbundia kotimaiseen liiviin.
Lopputuloksena kokolailla suutelointiperiaatteen mukainen tuotos. Ei kauheesti mitään uutta ja ihmeellistä.
Tästä tuli aika paljon alkuperöistä sirompi, mutta säädöt riittää näinkin tälläselle neuvolassa punnittavalle vielä ihan hyvin.
Lopputuloksena kokolailla suutelointiperiaatteen mukainen tuotos. Ei kauheesti mitään uutta ja ihmeellistä.
Tästä tuli aika paljon alkuperöistä sirompi, mutta säädöt riittää näinkin tälläselle neuvolassa punnittavalle vielä ihan hyvin.
Jees jees, jalla jalla.
- tunnppi
- FNG
Firstspearin VEP:n innoittamana tuli tehtyä parit pään yli käännettävät selkäpaneelit.
Irrotettavaan beavertailiin mahtuu OC kuulokkeineen tai taukotakki hyvin.
Irrotettavaan beavertailiin mahtuu OC kuulokkeineen tai taukotakki hyvin.
Jees jees, jalla jalla.
- MrOremountain
- FNG
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 2 times
Erinomaisen näköistä jälleen kerran. Osaatko yhtään sanoa paljonko tekeleesi kestävät rasitusta vrt. esim. kaupallisiin ratkaisuihin?
Lähetetty minun STF-L09 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun STF-L09 laitteesta Tapatalkilla
" Ei se haittaa, jos ei ei välitä "
- tunnppi
- FNG
Kiitos.
Aika näyttää. En oo tehny sen suurempia runtutestejä, mutta en tiedä miks eivät kestäisi käyttöä siinä missä muutkin. Matskuissa ei ainakaan häviä muille.
Tikit ei ehkä oo niin suoria, kuin bulkkikamassa, sen myönnän
Aika näyttää. En oo tehny sen suurempia runtutestejä, mutta en tiedä miks eivät kestäisi käyttöä siinä missä muutkin. Matskuissa ei ainakaan häviä muille.
Tikit ei ehkä oo niin suoria, kuin bulkkikamassa, sen myönnän
Jees jees, jalla jalla.
- tunnppi
- FNG
Eksyin ompelumaailman pimeälle puolelle ja tein anorakin. Käsityön jälki on paikoin läsnä, mutta lopputulokseen voi olla tyytyväinen.
Tälläsen ompeluun kuluu aikaa yllättävän paljon, vaikka malli on kohtuu simppeli. Kasvatti huimasti arvostusta kaikkia vaatteiden tikkaajia kohtaan.
Tälläsen ompeluun kuluu aikaa yllättävän paljon, vaikka malli on kohtuu simppeli. Kasvatti huimasti arvostusta kaikkia vaatteiden tikkaajia kohtaan.
Jees jees, jalla jalla.
Missä muuten pääsit leikkaamaan tota chestrigiä? Onko kallista hommaa?
- tunnppi
- FNG
Mulla on kotona tollanen harrastelijatason laser. Parilla sadalla eurolla selviää edullisimmillaan. Ei oo kokemusta noista yhteiskäyttö-/vuokralaitteista.
Jees jees, jalla jalla.
- tunnppi
- FNG
Hinttipussi kultakautensa maastokuviolla. Sisällä narulukko kätin naruille ja tausta velcroa mahdollisia tilanjakajia ajatellen.
"Vähän" niinku Spirituksen tekele, mut parempi.
"Vähän" niinku Spirituksen tekele, mut parempi.
Jees jees, jalla jalla.