Pieniä "mistä saa"-kysymyksiä.
Osaisiko joku neuvoa, että mistä voisi saada koordinaattimittareita?
Se PV:n läpinäkyvä malli olisi hakusessa.
Se PV:n läpinäkyvä malli olisi hakusessa.
- laturi
- Green
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 9 times
Re: Pieniä "mistä saa"-kysymyksiä.
Pari vuotta sitten sai ainakin Niinisalon sotkusta. Ilmeisesti ei myyty vaan kun varusmiehille/kurkkusalaattimiehille. Aika huonosti tuntuu olevan muualla?
Kysyn samalla itsekin, jotta onko tietoa mistä saisi käsisuuntakehän 6000 piirun asteikolla?
Kysyn samalla itsekin, jotta onko tietoa mistä saisi käsisuuntakehän 6000 piirun asteikolla?
- Kk-pilot
- Veteraani
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 3 times
Koordinaattimittareita kannattanee kysellä jäsen MaK:lta ja käyttää laudan hakutoimintoa.
Käsisuuntakehästä mä kysyisin Suunnolta, myyvätkö 6000-piiruisia missään siviileille, vai pelkästään kaupoista löytyvää 360 asteen mallia. Hämeenlinnan SA- kaupassa oli viime käynnillä intin kässäreitä, rikkinäisenä poistettuja. Yksi mahdollisuus voisi olla valikoida sellainen jossa lasit ehjät ja löytää tekijä joka uusii nestetäytön.
Käsisuuntakehästä mä kysyisin Suunnolta, myyvätkö 6000-piiruisia missään siviileille, vai pelkästään kaupoista löytyvää 360 asteen mallia. Hämeenlinnan SA- kaupassa oli viime käynnillä intin kässäreitä, rikkinäisenä poistettuja. Yksi mahdollisuus voisi olla valikoida sellainen jossa lasit ehjät ja löytää tekijä joka uusii nestetäytön.
Kyllä mä ainakin olen joskus sieltä ostanut olematta kumpaakaan. Nykytilanteesta ei tiedä.laturi kirjoitti:Niinisalon sotkusta. Ilmeisesti ei myyty vaan kun varusmiehille/kurkkusalaattimiehille.
Lähetetty minun G8441 laitteesta Tapatalkilla
- CV9030FIN
- Veteraani
- Been thanked: 22 times
Suunnolta saa. Halusivat vain että todistaa olevansa kapiainen. Tilattiin joku vuosi sitten kimppatilaus yksikköön. Hinta oli jotain 130€/kpl tms.laturi kirjoitti:
Lähetetty minun SM-A516B laitteesta Tapatalkilla
Constantem Decorat Honor
Tietääkös joku mistä saisi Safarilandin kotelon vapautinsalpaan "nub modia" euroopasta edukkaasti
- CV9030FIN
- Veteraani
- Been thanked: 22 times
Seuraan.Smrfr kirjoitti:Tietääkös joku mistä saisi Safarilandin kotelon vapautinsalpaan "nub modia" euroopasta edukkaasti
Lähetetty minun SM-A516B laitteesta Tapatalkilla
Constantem Decorat Honor
- MrOremountain
- FNG
- Been thanked: 2 times
Ainakin TacticalKit myy "OT Defense ALS Nub Mod" -kikkaretta Safarilandille. Olettaisin, että juuri tuollainen oli hakusassa?
" Ei se haittaa, jos ei ei välitä "
Etsinnässä samanlaista naamiomateriaalia kuin ko. kuvassa. Näyttää epäilyttävän tutulta materiaalilta mutta en saa päähän keneltä valmistajalta voisi olla peräisin.
Kuva nyysitty lekan sivuilta ja tod. näk. jonkun suomalaisen harrastajan vehjehän kyseessä.
Ei täysin samaa, mutta grey-shopista saa aikalailla vastaavaa: https://grey-shop.ru/leafs-for-viperhood
Noitahan voi sitten itse maalailla ja tuunailla haluamakseen.
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Noitahan voi sitten itse maalailla ja tuunailla haluamakseen.
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Itä-shitistä olen koittanu pysyä erossa, varsinkin noista "cheeki breeki"-nuorisolle valmistetuista vermeistä.
Varsinkin kun heijastearvot olisi kiva asia.
Nyt kun selailin niin kovasti muistuttaa Snigelin röllien lehvyksiä(?)
Toki myös muita kankaita/materiaaleja voi vinkata mistä askarrella. Veden imemättömyys ja sopiva jäykkyys kuin ko. kuvassa olisi pop.
Ainakin myyntikuvien ja "100% polyester" vuoksi voisin veikata ettei ainakaan jäykkyys vaade täyty.
Eikä sillä.. ei taida hullua hurskaammaksi tulla välttämättä noilla esimerkinkään roskilla.
Varsinkin kun heijastearvot olisi kiva asia.
Nyt kun selailin niin kovasti muistuttaa Snigelin röllien lehvyksiä(?)
Toki myös muita kankaita/materiaaleja voi vinkata mistä askarrella. Veden imemättömyys ja sopiva jäykkyys kuin ko. kuvassa olisi pop.
Ainakin myyntikuvien ja "100% polyester" vuoksi voisin veikata ettei ainakaan jäykkyys vaade täyty.
Eikä sillä.. ei taida hullua hurskaammaksi tulla välttämättä noilla esimerkinkään roskilla.
- laturi
- Green
- Been thanked: 9 times
Pitäisi hommata PV:n käyttämä nalleasu, mikä käsitteekseni koostuu Woolpowerin FULL ZIP JACKET 400 paidasta + LONG JOHNS 400 housuista. Woolpowerin sivuilla tuotekuvat ovat jotenkin erikoisen värisiä. Onko toi intin versio forest greeni vaiko pine greeni? Kumpikaan ei oikein kuvien mukaan näytä oikealta, mutta toki forest green kuulostaisi oikealta. Kellään asiaan vahvistusta?
Muistaakseni se on tuo pine green. Forest green se ei ainakaan ole, tai ainakaan tuollaista en ole ikinä nänyt jaettavan.
Tuotekuvissa näyttää olevan myös vaihtelua niin olisiko valmistajan speksitkin voineet vaihtua? Osa on nimittäin 1:1 jakotavaran värinen.
Tuotekuvissa näyttää olevan myös vaihtelua niin olisiko valmistajan speksitkin voineet vaihtua? Osa on nimittäin 1:1 jakotavaran värinen.
-
- FNG
- Has thanked: 1 time
Mistä saisi kokoon rullattavan taskun joka olisi sopivan kokoinen perhekaasulle? Useimmat rulladumpit on aivan liian suuria, tarvis olla semmonen vähän 0,5l limpparipulloa isompi. Musta ja molle tai vyökiinnitys