Esittele itsesi

Uusien käyttäjien tulee esittäytyä täällä
YJT
Viestit:1
Liittynyt:Ma Huhti 19, 2021 12:59 pm
Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja YJT » Ma Huhti 19, 2021 1:18 pm

Keski-ikäinen poliisi; virkaura alkanut 1900-luvulla. Sitä ennen mm yksityisellä turvallisuusalalla jonkin aikaa. Minä olin se vartija, joka oli vartija koska en ollut päässyt poliisikouluun - kunnes pääsin. Vaikutan Helsingissä, ja tällä hetkellä pääasiallinen toimenkuvani liittyy voimankäytön kouluttamiseen

Olen kirjoitellut erilaisille foorumeille tällä nicillä, mm. Toiminta-ampujat, Maanpuolustus.net, Turvallisuusfoorumi, Kontrolli ja Potku.net. Kontrollissa (turvallisuusalan julkaisu) vaikutin myös painetun lehden puolella melkein koko lehden olemassaolon ajan.

Tänne liityin, kun tänään kuulin työkaverilta tällaisesta foorumista. Tarkoitus on keskustellaan asioista ja varusteista lähinnä ammatillisesta näkökulmasta.

74FIN
Viestit:1
Liittynyt:To Huhti 29, 2021 7:18 am

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja 74FIN » To Huhti 29, 2021 7:25 am

Keski-ikäinen ulkoiluharrastaja. Kova liikunta ulkona on oma juttu, mtb/juoksu/suunistus/avovesiuinti/melonta jne. Vaellus koiran kanssa. Kalastus ja kaikki eräjormailu on mun juttu.

Siihen liittyen kaikenlainen varustelu kiinnostaa ja pikkuhiljaa alkanut tässä tehdä itselle ja kavereille jotain pientä ompeluprojektia. Kaverin vinkkaamana foorumilla.

Ajatusmaailma on hyvin spartalainen ja mulla ei tartte olla se kevein hifivaruste mukana. Kesto ja toimivuus edellä.

MK23SOCOM
Viestit:1
Liittynyt:Ti Joulu 10, 2019 11:00 pm

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja MK23SOCOM » Su Marras 14, 2021 11:23 pm

Hei! Nimeni on Hans. Olen Puolasta ja olen kiinnostunut kylmän sodan aikakauden sotilasoptiikasta. Valitettavasti en puhu suomea. Ja toivon löytäväni jotain mielenkiintoista kylmän sodan aikakauden optiikasta tällä foorumilla.

Angelo
Viestit:1
Liittynyt:Ke Helmi 16, 2022 5:24 pm

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Angelo » To Helmi 17, 2022 10:30 am

29v, ruutiaseet/SRA on se juttu.

voivod
Viestit:1
Liittynyt:Ke Maalis 02, 2022 7:52 pm

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja voivod » Ke Maalis 02, 2022 8:30 pm

54v, SRA/TA-toiminta/asehistoria

Vipe61
Viestit:1
Liittynyt:To Joulu 29, 2022 1:45 pm

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Vipe61 » To Joulu 29, 2022 2:55 pm

Reilu kolmekymppinen ukko länsi-suomesta! SRA/aseet/varusteet kiinnostelee. Yksi lämpimän maan komennus kakskymppisenä!

Hurmakarva
Viestit:1
Liittynyt:To Tammi 04, 2024 7:28 pm

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Hurmakarva » To Tammi 04, 2024 7:32 pm

35 vuotias jantteri Tampereelta ja yhtenä harrastuksena Airsoft. Varusteita metsästelen ja myyn jos löytyy ylimääräisiä.

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa