Talvisessio
Niin, ei tuo pelaamispuoli välttämätön ole. Ne Vjärven vieressä olevat montut näyttävää, ainaki ohi mentäessä, ihan tarkotukseen sopivilta, mites tää saa muilta kannatusta?
Re: Talvisessio
Ite en kyl ihan tiedä mistä hiekkakuopista puhutte, mutta jos uskotte sen sopivan kuvaksiin, uskon teitä. Vjärvellä pelaus kuullostais EPICiltä. Aamupäivällä kuvailuu, sen jälkee sitte jotain pimeäpeliä?
Train hard, fight easy.
- jojis
- Bloody Pirate
- Been thanked: 1 time
- Viesti:
Postatkaa linkkejä referenssimatskuun niin pääsee väki vauhtiin.
Hätäsellä haulla nää löyty:
http://www.teamodd.se/gallery/airsoft/i ... ion/shrek/
http://www.teamodd.se/gallery/airsoft/i ... n/sf-army/
Tämähän postattiinki jo muualle, mutta sopii tänne täydellisesti:
http://img148.imageshack.us/img148/2387 ... tanad0.jpg
Lisää sitten ku MilPhotos taas toimii.
http://www.teamodd.se/gallery/airsoft/i ... ion/shrek/
http://www.teamodd.se/gallery/airsoft/i ... n/sf-army/
Tämähän postattiinki jo muualle, mutta sopii tänne täydellisesti:
http://img148.imageshack.us/img148/2387 ... tanad0.jpg
Lisää sitten ku MilPhotos taas toimii.
Train hard, fight easy.
- jojis
- Bloody Pirate
- Viesti:
Törmäsin tällaiseen:
(Tämä ei ole kehoitus kopioida 1:1, vaan vähän raottaa tarkemmin ja antaa ideoita)
(Tämä ei ole kehoitus kopioida 1:1, vaan vähän raottaa tarkemmin ja antaa ideoita)
Settiä varten kannattanee ostaa pari purkkia khakia maaliaHere is the kit of a U.S. Army SF soldier used in Afghanistan in early 2002.
Chicom AK47/Type 56 canvas chest rig (contents of pockets from left to right)
-Weapon lube bottle and IR strobe
-M67 frag grenade
-30rd M4 mag
-30rd M4 mag and field dressing
-30rd M4 mag and a piece of a VS-17 marker panel
-M67 frag grenade
-USGI Lenstatic compass
-Two Cyalume IR chem light sticks, strung together on paracord
-some type of black duty belt(probably Bianchi), sprayed tan
-Bianchi M12 Baretta M9 holster, on a Bianchi M12 holster leg extender, sparyed tan
-on the right side of belt(from viewer's perspective) a Bianchi pistol mag pouch
-surefire light and holder
-USGI ALICE single 9mm pistol mag pouch on the left side of belt(from viewer's perspective)
-Old-School black camelbak hydro carrier, sprayed tan
-AN/PRC-112 with woodland camo USGI carrier, sprayed tan
-AN/PVS-7 NVGs, with a USGI 2-quart tan canteen cover as well as kneepads
-Fobus M9 holster, and M9 mag holder, for use when 1st line isnt worn
-woodland camo Ceradyne SPEAR BALCS (SF version) with a double, and single ELCS M4 mag pouch attached.
Weapon-
M4A1 with carry handle rail mount and a M68 aimpoint and USGI sling
M9
Paremman lättäjalka-setin puuttuessa voisin tulla SAD-agenttina karkeloihin jos moinen mukaan mahtuu?
"BUD/S doesnt make warriors. It finds them."
-Ben Thomas
-Ben Thomas
Nyt kun kuljetaan tällä keskitiellä. Ajattelin että voisin laittaa jopa vähän kuvaa siitä mitä itse olen ajatellut.
Vanha kuva poistettu sen paskan laadun takia.
Update:
Elikkäs, päivitys. Tämä on nyt sitten ilmeisesti se mitä tarkemmin haetaan.
Jätetty jokseenkin kamaa pois mm. DCU-takki, Camelbak, reisipaneeli, Altat ja MICH. Joo multicam lippis ei ole paras vaihtoehto, mutta en sit jaksanut hakea mustaa polarteccia alakerrasta.
Vanha kuva poistettu sen paskan laadun takia.
Update:
Elikkäs, päivitys. Tämä on nyt sitten ilmeisesti se mitä tarkemmin haetaan.
Jätetty jokseenkin kamaa pois mm. DCU-takki, Camelbak, reisipaneeli, Altat ja MICH. Joo multicam lippis ei ole paras vaihtoehto, mutta en sit jaksanut hakea mustaa polarteccia alakerrasta.
Viimeksi muokannut Ramsey-, Pe Joulu 26, 2008 8:31 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Bääd gai..
-
- Veteraani
Itse olen enemmänkin tälläisen touhun kannalla: http://www.teamodd.se/gallery/airsoft/i ... ?g2_page=1
Eli kypärä pois ja musta pipo, DCU boonie tai jokin lippis tilalle (siviilimallinen). Polvarit kokonaan pois, tai jos välttämättä haluaa käyttää niin mustat sopisivat paremmin. myös Bijan´sin WL on pätevä vaihtoehto. Turhat reisihärpäkkeet pois, holsteri toki saa olla reidessä. Jalkaan aavikkopopot tai vaelluskengät. Laittaisin myös kranaattitaskut mieluummin dutybeltille, enkä suojaliiviin. Suojaliivissä näkee muutenkin melko minimaalisesti kamaa.
Muut samoilla linjoilla?
Eli kypärä pois ja musta pipo, DCU boonie tai jokin lippis tilalle (siviilimallinen). Polvarit kokonaan pois, tai jos välttämättä haluaa käyttää niin mustat sopisivat paremmin. myös Bijan´sin WL on pätevä vaihtoehto. Turhat reisihärpäkkeet pois, holsteri toki saa olla reidessä. Jalkaan aavikkopopot tai vaelluskengät. Laittaisin myös kranaattitaskut mieluummin dutybeltille, enkä suojaliiviin. Suojaliivissä näkee muutenkin melko minimaalisesti kamaa.
Muut samoilla linjoilla?
-Night time is the right time-
Mä oon kans aika minimalistisen varustuksen kannalla, just niinku ton linkin takana olevissa kuvissa on. Vyöllä näyttäis kulkevan kaikki tarpeellinen ja muu tavara mitä ilmeisemmin on autossa odottamassa. Uskallan kuitenkin väittää, että ihan sama millaset kamat teillä on jos kantaja näyttää ite typerältä ja paikkaan kuulumattomalta (tiedätte kyllä...). Suojaliiveihin kannattaa edes jonkunlaista sisältöä laittaa, balcsit näyttää todella erinäkösiltä kun niissä on suojat sisällä.
Comtacit on myös liian hitec tän aikaseen settiin, reisikotelon vois ehkä sprayaa, jotkut tumput ois kans suositeltavat, esim. nomexit. Miten meinasit MBITRin kiinnittää BALCSiin?
Train hard, fight easy.
Hyvä juuri, kiitos. Tätä odotin, tarkentavaa vastausta siitä mitä tarkasti haetaan. Pistän huomenna uuden kuvan muokatulla varustuksella. Hanskat olen jättänyt tarkoituksella ulos kuvasta. MBITR:n kanssa keksin jotakin. Itse en ole reisikotelon sprayauksen kannalla, okei se sopii safarilandiin, mutta harvemmin ovat käsittääkseni noita nyloneita spreijaillut. Toki niitäkin on nähty, mutta itse en syty.
Balcseissa on ''suojat'' sisällä.
Balcseissa on ''suojat'' sisällä.
Bääd gai..
- jojis
- Bloody Pirate
- Viesti:
No jos katsot tuota pistämääni varustekuvaa niin siinä on sprayattu melkein kaikki nylontavarat ja polvaritkin Ymmärrän kuitenkin pointin, tosin kaikki mustat kamat olisi tärkeä saada hieman tomuisiksi vaikka sitten itse paikan päällä. Joka tapauksessa tuo sinun on yksi potentiaalisimmista seteistä mitä uskon tähän löytyvän.
Jos vielä muistatte niin olisi tarkoitus että on kylmä ja mahdollisesti lumista, eli hanskattomuus ja booniet voi olla aika huonoja vaihtoehtoja.
Mitä sitten chestrigeihin ja tetsareihin tulee, olisi mahtavaa jos ei näkyisi kuin mieluiten yksi tai maksimissaan kaksi samanlaista, saisi tuota erilaisuutta esiin. Perus-LBV tai TAC-1 ei ole huono veto.
Jos vielä muistatte niin olisi tarkoitus että on kylmä ja mahdollisesti lumista, eli hanskattomuus ja booniet voi olla aika huonoja vaihtoehtoja.
Mitä sitten chestrigeihin ja tetsareihin tulee, olisi mahtavaa jos ei näkyisi kuin mieluiten yksi tai maksimissaan kaksi samanlaista, saisi tuota erilaisuutta esiin. Perus-LBV tai TAC-1 ei ole huono veto.
Itse kun olen aiheeseen vähän enemmän perustanut, olen huomannut, että osa kavereista krylonoi jokaisen yksityiskohdan ja osaa taas ei voisi vähempää kiinnostaa. Näkyy kokonaan maalattuja pyssyjä, puoliksi ja ei ollenkaan, myös holstereita löytyy melkoisen paljon maalattuna, mutta tosiaan kuten totesin yleisempi nylon on musta. Mutta tosiaan, kokeilen onneani tänään uudemman kerran.
Bääd gai..
Tosiaan toi uus on paljon parempi imo. Onks sulla jotain headsettia viel tohon?
Train hard, fight easy.
Ei ole headsettia. Comtac II replika ja MBITR radiokuoret piiska-antennilla on tulossa, sitten ehkä löytyy yksi Cavalvyn Bowman kopio joka on tosin rikki.
Bääd gai..
- bakito
- Organiser of shotgun weddings
- Viesti:
Mustat nahkahanskat ovat aika irstaat
Kannattaa jatkossa uudet kuvat ja päivitykset laittaa ihan omaan viestiinsä selvyyden takia, ettei tarvitse rullailla taaksepäin keskustelussa. Saattaa muuten jäädä monelta huomaamatta.
Kannattaa jatkossa uudet kuvat ja päivitykset laittaa ihan omaan viestiinsä selvyyden takia, ettei tarvitse rullailla taaksepäin keskustelussa. Saattaa muuten jäädä monelta huomaamatta.
Jotta saatais hieman erilaisuutta voisin laittaa BALCSin päälle BHi:n SF-LBV:n ja siihen kiinni tavaraa, chicomin käyttämisen sijasta. LBV on WL värinen, enkä sitä oikein mielellään lähtis maalailemaan. Olisko tää hybä vai mennäänkö turvallisella kommarirätillä?
Ja mites tarkempi ajankohta? Kiirehditäänkö ja pidetää jo tässä kuussa vai vasta seuraavassa?
Ja mites tarkempi ajankohta? Kiirehditäänkö ja pidetää jo tässä kuussa vai vasta seuraavassa?
Kyllä LBV on mun mielestä ihan käypä valinta. Joissakin kuvissa olen jotakin LBV-88 mallista liiviä nähnyt.
Itse olen myynyt kaikki ajankohtaan sopivat rigit, joten oma setti on vielä hiukan hakusessa. Ruotsin puolella on sopiva rigi tekeillä, mutta ei ole mitään käryä milloin valmistuu. Jos ei kuviin kerkiä niin sitten varmaan tulen paikalla pousailemaan BALCS:ssa johon on lyöty taskuja kiinni. Ja siitä puheenollen löytyykö keneltäkään sitä kuvaa missä herroilla on BALCS väärinpäin käytössä? Eli horisontaaliset PALS:t edessä.
Ja tosiaan milloin on järkeilty tämäki hoidettavan? Tässä alkuvuodesta tammi-maaliskuun välisenä aikana on varmaankin hyvä hetki niin on luntakin maassa.
Itse olen myynyt kaikki ajankohtaan sopivat rigit, joten oma setti on vielä hiukan hakusessa. Ruotsin puolella on sopiva rigi tekeillä, mutta ei ole mitään käryä milloin valmistuu. Jos ei kuviin kerkiä niin sitten varmaan tulen paikalla pousailemaan BALCS:ssa johon on lyöty taskuja kiinni. Ja siitä puheenollen löytyykö keneltäkään sitä kuvaa missä herroilla on BALCS väärinpäin käytössä? Eli horisontaaliset PALS:t edessä.
Ja tosiaan milloin on järkeilty tämäki hoidettavan? Tässä alkuvuodesta tammi-maaliskuun välisenä aikana on varmaankin hyvä hetki niin on luntakin maassa.
basicload @ Lightfighter.net kirjoitti:An airsofter would have killed a soldier to get their RAV back in 2002/3.