Kiinalaista Multicamia
- commando infidel
- FNG
...Tarjoavat näemmä esim. http://ebaybanned.com/ ja http://www.royaltigergear.com/.
Kenellä on omakohtaista faktaa tuotteiden laadusta, materiaalista tms. jutuista?
Esim. Crye Precisionin helevetin paljon huokeammat kopiot kiinnostaisi.
Kenellä on omakohtaista faktaa tuotteiden laadusta, materiaalista tms. jutuista?
Esim. Crye Precisionin helevetin paljon huokeammat kopiot kiinnostaisi.
-Honour and Loyalty-
Re: Kiinalaista Multicamia
Kaikkea maailman multishamia en ole läpi käynyt, mutta usein niiden värimaailma on aivan erilainen kuin oikean multicamin. Yhdellä tutulla on RSOV:sta hommattu multisham puku ja kantolaitteet, jotka ovat kovin.. pinkit? Yleisesti kiina kamppeissa on heikot saumat, housujen persaus on auki nopsaan jos on vähänkin tiukat housut.
Jos oikeisiin cryen kamoihin ei ole varaa, niin kääntyisin truspecin, OPSin tai propperin puoleen. Taitaa nykyään myös pantacilla olla hyviä multicam taskuja/liivejä.
Jos oikeisiin cryen kamoihin ei ole varaa, niin kääntyisin truspecin, OPSin tai propperin puoleen. Taitaa nykyään myös pantacilla olla hyviä multicam taskuja/liivejä.
- HY-Man
- Rakkauden barbaari
- Viesti:
Kaveri muistaakseni tilasi tuon ykkösversion puvun Ebaybannedista melkeenpä heti kun ne sinne ilmesty. Yli vuoden ne ovat varmuudella hänellä jo olleet. Kovasti on myös käyttänyt eikä mielestäni ole mitään hajoamisia ilmennyt. Mainittakoon kuitenkin että mikään HC-tetsaaja kaveri ei ole.
Itse tilasin samaisesta paikasta nuo versio kakkoset sillon kun tulivat alennukseen. Olen käyttänyt pelkästään siviilissä eli kentällä en ole rymynnyt. Tyytyväinen kuitenkin olen ollut.
Mitään aitoja multicam juttuja en omista joten en ole värimaailmaa voinut vertailla. Kaveri kuitenkin tilasi muistaakseni Rsovista jonkun liivin joka todellakin oli pinkihkö. Ebaybannedista tilattu chassis ei ole pinkki mutta jotenkin sekään ei omaa silmää miellytä. Taskuja mitä kaveri on tilannut millon mistäkin, halpiksia siis kaikki, ovat mielestäni hyvinkin huonoja. Niin värin kuin kestävyydenkin osalta.
Toistaiseksi omien kokemuksieni perusteella voin suositella bannedin pukuja mutta taskuissa ja liiveissä pitäytyisin merkkivalmistajien tuotteissa. Itse olen miettinyt Tactical Tailorin tuotteista koottua tetsaria kesäksi oman pukuni kaveriksi.
Itse tilasin samaisesta paikasta nuo versio kakkoset sillon kun tulivat alennukseen. Olen käyttänyt pelkästään siviilissä eli kentällä en ole rymynnyt. Tyytyväinen kuitenkin olen ollut.
Mitään aitoja multicam juttuja en omista joten en ole värimaailmaa voinut vertailla. Kaveri kuitenkin tilasi muistaakseni Rsovista jonkun liivin joka todellakin oli pinkihkö. Ebaybannedista tilattu chassis ei ole pinkki mutta jotenkin sekään ei omaa silmää miellytä. Taskuja mitä kaveri on tilannut millon mistäkin, halpiksia siis kaikki, ovat mielestäni hyvinkin huonoja. Niin värin kuin kestävyydenkin osalta.
Toistaiseksi omien kokemuksieni perusteella voin suositella bannedin pukuja mutta taskuissa ja liiveissä pitäytyisin merkkivalmistajien tuotteissa. Itse olen miettinyt Tactical Tailorin tuotteista koottua tetsaria kesäksi oman pukuni kaveriksi.
"Saanen rouhaista rakkauden kaivinkoneellani neidin lemmenonkaloa???"
- commando infidel
- FNG
Vaatekaapissa on jo Tru-Specin ripstop MC housut jotka saavatkin kouluarvosanan 9+.
Himoitsemani ECWCS parka vaan kun maksaa MutiCamina jo yli satasen...
Tru-Speciltä saa näköjään jo combat shirttiä mc:nä. Ei vaan liene vielä ehtinyt http://www.operator.fi/ valikoimiin.
Himoitsemani ECWCS parka vaan kun maksaa MutiCamina jo yli satasen...
Tru-Speciltä saa näköjään jo combat shirttiä mc:nä. Ei vaan liene vielä ehtinyt http://www.operator.fi/ valikoimiin.
-Honour and Loyalty-
Öfftopikiksi menee, mutta operatorin kautta saa kyllä tilattua kaikkia tru-specin tuotteita. Tilauspalvelu
- Sgt.Wulf
- Veteraani
- Been thanked: 83 times
RSOV:ista kokeilumielessä ostettuna tulleet lippikset, lierit ja kypärähuput ovat aika sekalaista. Kaksi samaa lippistä, toisen kuvio melkein 1:1 aidon kanssa, ilman mitään nähtävää eroa, toinen taas järkyttävä huonona. Ihan sama tuote! Sama juttu toistui myös kypärähupun kanssa, toista ei erottanut Tru-specistä, toinen taas oli kovin pinkki ja kuvio huonosti matkittu. Tämä taitaa ihan riippua välillä auringonjumalista, miten natsaavaa kamaa saa.
- commando infidel
- FNG
Jep, tilauksessa parastaikaa rompetta operattorilta.Whitehawk kirjoitti:Öfftopikiksi menee, mutta operatorin kautta saa kyllä tilattua kaikkia tru-specin tuotteita. Tilauspalvelu
Ei kellään ole kiinalaista multicam parkaa garderoobissa?
-Honour and Loyalty-
- commando infidel
- FNG
Noniin, tässä olisi malli aidosta kiinalaisesta piraattituotteesta, heh.
Eli vasemmalla pari vuotta vanha Tru-Specin Multicam housu verrokkina, ja oikealla tiesmikä kiinalainen combat shirt.
Ei paha. Laatu muutenkin materiaaleineen ihan ok, ainoastaan saumat ovat yksinkertaiset.
Eli vasemmalla pari vuotta vanha Tru-Specin Multicam housu verrokkina, ja oikealla tiesmikä kiinalainen combat shirt.
Ei paha. Laatu muutenkin materiaaleineen ihan ok, ainoastaan saumat ovat yksinkertaiset.
-Honour and Loyalty-