USMC Operation Phantom Fury
Ihan sen päätettävissä kuka sen nakin haluaa hoitaa. Joku lääkintäreppu+ylimääräisiä IFAK taskuja+M4 on varmaan näkyvin ero.
basicload @ Lightfighter.net kirjoitti:An airsofter would have killed a soldier to get their RAV back in 2002/3.
Re: USMC Operation Phantom Fury
Heips,olisko jollain mahdollista lainata kuvauksien ajaksi vaikka 3D reppua tai jotain mutta asiaan kuuluvaa ?
Älä huuvva!
Sori pojat, mut nää hipat jäävät osaltani väliin kyytiprobleemien ja aikataulun kusemiseen.
Pahoittelen.
Pahoittelen.
Syvennetäämpäs tätäkin photosoottia, aloittamalla siitä että mihinpäin kuvamme voisi sijoittua.
http://op-for.com/images/Fallujah-pointsofinterest.jpg
http://op-for.com/images/Fallujah-pointsofinterest.jpg
Philosophy Of War
Ei mitään kuvia olisi alueesta ennakkoon?
Hiekkamontusta ajattelin että voitaisiin sinne laittaa pientä säätöä "päivä ennen OPF:a" eli briiffausta, lippaiden latailua, kamojen katsausta yms.
Muuten en ole mitään miettinyt, alue kun on vähän tuntematon mulle
Hiekkamontusta ajattelin että voitaisiin sinne laittaa pientä säätöä "päivä ennen OPF:a" eli briiffausta, lippaiden latailua, kamojen katsausta yms.
Muuten en ole mitään miettinyt, alue kun on vähän tuntematon mulle
The Marine "Force Recon" people are roughly the equivalent of the better-known Army Special Forces or Navy SEALs - except, of course, that as Marines they are better.
Itse en voi osallistua, koska pyssynä mulla on M4 ja lämärireppu puuttuu, mutta sanon kuitenkin että mun mielestä on ehkä vähän turhaa ruveta miettimään mihin päin Fallujahia photoshootti perustuu, koska ei sielä kuvauspaikalla mitään kaupunkia ole.
Juuri siksi meidän täytyykin olla luovia ja multipuloitua
Nääh, kunhan tota karttaa tonne laittelin, jos joku siitä kuitenkin jonkinlaisen inspiraation olisi saanut. Kuulemma Euphratesin rannalla, olisi joskus ollut muutamia romuttamoita, joten siinä voisi olla yksi mahdollisuus? Mut joo vaikeeks menee suoralta kädeltä, mitään alkaa sössimään kartan ja meidän alueen kanssa, mutta niinkuin sanoin se voisi tuoda syvyyttä ja täysin uuden ulottuvuuden tai sitten ei...
Muutamia ideoita silti olisi: Sorimonttupäivänä olisi helppo luoda ympäristö tonne Fallujahin suburbin lähituntumaan. Merijalkaväki hyökkäsi pohjoisesta, joten uskoisin että aavikkomaista aluetta sieltä on löytynyt enemmän kuin tarpeeksi.
En sitten tiedä osaako kukaan, mutta romuttamokuvauksissa, kuviahan voitaisiin yrittää editoida niin että taustalle saataisiin kuvista otettu taloja jne.. Vaikeaksi saattaa mennä, mutta voisi näyttää hyvältä.
Nääh, kunhan tota karttaa tonne laittelin, jos joku siitä kuitenkin jonkinlaisen inspiraation olisi saanut. Kuulemma Euphratesin rannalla, olisi joskus ollut muutamia romuttamoita, joten siinä voisi olla yksi mahdollisuus? Mut joo vaikeeks menee suoralta kädeltä, mitään alkaa sössimään kartan ja meidän alueen kanssa, mutta niinkuin sanoin se voisi tuoda syvyyttä ja täysin uuden ulottuvuuden tai sitten ei...
Muutamia ideoita silti olisi: Sorimonttupäivänä olisi helppo luoda ympäristö tonne Fallujahin suburbin lähituntumaan. Merijalkaväki hyökkäsi pohjoisesta, joten uskoisin että aavikkomaista aluetta sieltä on löytynyt enemmän kuin tarpeeksi.
En sitten tiedä osaako kukaan, mutta romuttamokuvauksissa, kuviahan voitaisiin yrittää editoida niin että taustalle saataisiin kuvista otettu taloja jne.. Vaikeaksi saattaa mennä, mutta voisi näyttää hyvältä.
Philosophy Of War
Peukku alas Photoshopille.