Photoshoot

Ideointia yhteisistä hetkistä
Nappa
Green
Re: Photoshoot

Viesti Kirjoittaja Nappa » Ke Helmi 10, 2010 3:40 am

Tarvittavat kamat ovat tosiaan omalla paikallaan, vaikka allekirjoittanut onkin nyt itse toistaiseksi maailmalla :)
Jos tämä projekti tästä ottaa nyt tuulta purjeisiin ja kuvauspaikka sijaitsee inhimillisillä etäisyyksillä niin messissä ollaan.
Tuo Bpawin mainitsema paikka kuulostaisi oikein buenosilta jos Afganistaniksi mennään.
"Kun on pohjalla näin, suunta ainoa on alaspäin."

Black Knight
Veteraani

Viesti Kirjoittaja Black Knight » Ke Helmi 10, 2010 8:16 am

Mukana ollaan edelleen. Kymmenes vuoristodivisioona sopii vallan mainiosti, kun merkitkin siihen jo löytyvät.
Cortana: "You got an escape plan?"
Master Chief: "I thought I'd try shooting my way out."

Samp_sa

Viesti Kirjoittaja Samp_sa » Ke Helmi 10, 2010 3:14 pm

Meikäläinenki olisi kyllä edelleen totaalisen messissä, ja melkein voin sanoa että pvm riippumatta! On tätä ACU miittiä nimittäin senverran kauan odotettu, että jos lopullinen aika ei meinaa sopia kalenteriin ni laitetaan sopimaan. Henk.koht. en itse niin syty tuohon semilumiseen maisemaan, sillä ainakin allekirjoittaneen märkään-arpat-uneen kuuluvat rutikuiva persvaossa hiertävä hiekka ja auringon porotus. Tämä on tietenkin vain minun visioni ja jokaisellahan on omansa, mutta mitä nyt sitten porukka päättääkään "i'll go with the flow" :)

kutter
FNG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kutter » Ma Maalis 15, 2010 1:12 pm

Noniin, erinäisten sattumusten ja tapahtumien johdosta on tämäkin hieman jäänyt. Nyt olis mahis iha kunnon settiin. Meil olis lekas ideana toteuttaa mageita fiilistelykuvia täs kevään ja kesän aikana. Kuvat tulis mainos / fiilistelykäyttöön, mut kohteet sais tottakai vapaat kädet kuvien käyttöön myös. Kuvaajiks Sinervo ja ehk minä, kuvanäytteit on lekan mainokset ja tuotekuvat täynnä.

Eli lyhyesti:
Varusteleka järkkää kuvaukset, kamerakaluston, kuvaajat.
Leka saa oikeuden käyttää kuvia vapaasti.
Kuvattavat kohteet saavat oikeuden käyttää kuvia vapaasti, ilman lekan vesileimoja tms.
Mainetta ja kunniaa kaikille!

Tää ei oo mikään riistojuttu, et halutaan ilmasta työvoimaa, vaan luoda kuvia joista on iloa kaikille. Varusterajat tulee oleen tosiaan aika tiukat, mut se tuskin on ongelma kenellekään tääl. ;_)

Onko joku ehdottomasti tälläst juttua vastaan? Voidaan toki pysyä alkup. suunnitelmas ja toteuttaa tää Lekasessio erikseen jos näyttää silt ettei ihmisii kiinnosta. Ja tottakai sit vaan lisää kuvaussessioita ku tää saadaan pois alta, erilaist fiilistä ja eri joukkoja. Saa myös ehdotella aiheita, varsinki jos silt omalta porukalta löytyy pelit ja pensselit valmiiks.

Frenzy
Green
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy » Ma Maalis 15, 2010 1:27 pm

Ei vaikuta ainakaan mun osallistumishalukkuuteen, mikäli homma pidetään edelleen Geardoprojektina ja setti otetaan vakavasti. Lekalla on paljon hienoja ja tunnelmallisia kuvia ja toivon et tähänkin shootiin suhtaudutaan vastaavalla panoksella. Toivottavasti saadaan sekä realistisia otoksia, että mainoskuviksi sopivaa materiaalia japrojekti otetaan molemmissa päissä "vakavasti" siten, ettei lopputulos ole vain tuotesijoittelua kieli poskella. Oon itse messissä kyllä.

Palasimme aiheeseen Climb to Glory-nimisellä topicilla alempana, ehkä voisit tiedustella Lekalta miten vuoristo-olosuhteet käyvät/onnistuvat. Toki jos heillä on omia ideoita tai mahdollisuuksia muihin teemoihin esimerkiksi loistavan kuvauspaikan kannalta, niin saa varmasti vielä ehdotella.

Cheers,
-Frenzy
What are the two things that fall from the sky?
Manna from heaven and the Airborne Rangers.

Black Knight
Veteraani

Viesti Kirjoittaja Black Knight » Ma Maalis 15, 2010 3:41 pm

Samoilla linjoilla Frenzyn kanssa. I'm in..
Cortana: "You got an escape plan?"
Master Chief: "I thought I'd try shooting my way out."

kutter
FNG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kutter » Ma Maalis 15, 2010 9:18 pm

Jees. Tarkotus ei todellakaan ole nostaa mitään tuotteita näillä esille, vaan hakea vaan todella mageeta kuvamateriaalia. Tuotekuvat erikseen sit kuitenki. Ja tottakai otetaan aiheen vaatimalla vakavuudella, meille ei kelpaa kuin paras. ;)

Nappa
Green

Viesti Kirjoittaja Nappa » Ma Maalis 15, 2010 10:59 pm

Ei probleemia täältäkään päin. Innolla vaan odottelemaan. ;)
"Kun on pohjalla näin, suunta ainoa on alaspäin."

Vastaa Viestiin