Kuoleman Kauppiaalla näkyy olevan valikoimissa tälläinen http://www.finnrappel.fi/helmetiiia.htm
Osaako joku sanoa mikähän potta mahtaa olla kyseessä?
Mitä Olli myy?
- McKone
- Veteraani
- Been thanked: 11 times
"The man who thinks he can and the man who thinks he can't are both right.”
Henry Ford
Henry Ford
Re: Mitä Olli myy?
Näitä on ebayssä myös nykyään tyrkyllä, ovat kiinassa valmistettuja (ainakin nämä jota Olli myy, häneltä itseltään mailitse kysytty) Ops coren kopiota.
Hinta tais olla 5-6 sadan välillä kun asiasta kysäisin, kinkit myy puolella tuosta..
Hinta tais olla 5-6 sadan välillä kun asiasta kysäisin, kinkit myy puolella tuosta..
Viimeksi muokannut newstb, Su Loka 06, 2013 3:53 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Veteraani
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 8 times
Re: Mitä Olli myy?
Itse ostin juuri tuollaisen kypärän, M10 kypärää kun en tule varmaan koskaan saamaan.
Kypärä tosin tuli rapakon takaa Amerikasta, missä kypärä osineen on valmistettu.
Mukaan tulee kaikki mitä normaalisti ops corenkin kanssa tulee.
Valitettavasti kiskot, pehmusteet, occ dial tuntuvat halvoilta. Itse korvasin kiskot ja pehmusteet base jumpin osilla. Sen sijaan VAS jossa on Ops-Coren logo lukitsi jalan näpäkästi.
Tulevaisuudessa varmaankin hankkiudun eroon Occ-dialista ja tilalle tulee normaali H-nape + team wendyn padit.
Kypärä tosin tuli rapakon takaa Amerikasta, missä kypärä osineen on valmistettu.
Mukaan tulee kaikki mitä normaalisti ops corenkin kanssa tulee.
Valitettavasti kiskot, pehmusteet, occ dial tuntuvat halvoilta. Itse korvasin kiskot ja pehmusteet base jumpin osilla. Sen sijaan VAS jossa on Ops-Coren logo lukitsi jalan näpäkästi.
Tulevaisuudessa varmaankin hankkiudun eroon Occ-dialista ja tilalle tulee normaali H-nape + team wendyn padit.