Tuossa arniesia selatessa tuli vastaan tämmöinen. Kyseessä siis pelkistä taskuista ja hihnoista koottu chestrig, joka kootaan shinglejen avulla.
edestä
takaa
http://www.arniesairsoft.co.uk/forums/i ... pic=166372
Aika ovela keino, jota en ainakaan itse ole ennen nähnyt. Kellään mahdollisuutta kokeilla tuon toimivuutta?
Tee-se-itse chestrig
- mysli
- Leijonamieli
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 4 times
Re: Tee-se-itse chestrig
IMO tämä menisi mielummin tappeluvarustus lirpakkeeseen kuin yleiseen
Anyway ihan perkeleen ovela idea
Tietääkö kukaan näppärää kaveria joka pystyisi/löytyy taitoa tekemään mulle AWS SF chest rigiä ompelukoneella kun aitoja ei tunnu saavan mistään järkevään hintaan
Anyway ihan perkeleen ovela idea
Tietääkö kukaan näppärää kaveria joka pystyisi/löytyy taitoa tekemään mulle AWS SF chest rigiä ompelukoneella kun aitoja ei tunnu saavan mistään järkevään hintaan
You ever shot a machine gun on peyote?optactical kirjoitti: Or it's a SEAL... in which case it's perfectly fucked up
Ah no joo, ajattelin vain laittaa tän esille, en niinkään yleiseksi DIY-chestrig -keskusteluksi. Mutta voihan tämä topic siihenkin tarkoitukseen olla jolloin siirto olisi tarpeellinen.mysli kirjoitti:IMO tämä menisi mielummin tappeluvarustus lirpakkeeseen kuin yleiseen
Woop-woop! nyt kaikki vaan väsäileen mitä hienoimpia rigejä!
Mysli, koita ruotsalaista Asgaard Tacticalia, löytyy Wannaben laudalta.
Train hard, fight easy.
- mysli
- Leijonamieli
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 4 times
XMurmeli kirjoitti:Mysli, koita ruotsalaista Asgaard Tacticalia, löytyy Wannaben laudalta.
You ever shot a machine gun on peyote?optactical kirjoitti: Or it's a SEAL... in which case it's perfectly fucked up