3/4" webbingii on juuri noissa mainitsemissas taskuissa. Syynä ihan yksinkertaisesti tuo klipsien koko, kun noi 3/4" klipsit on kuitenkin huomattavasti pienemmät kuin 1" vaikka hihnan paksuudessa lopulta ei valtavaa eroa ole (kuvassa tuo kokoero ei aivan täysin hahmotu).
Ahaa, rooger.. Toisaalta, itse taas pitäisin 1" solkien käyttöä perusteltuna juuriikn sen takia että ne on isompia: helpompi löytää katsomatta, ja saa paremman otteen.. Ja sitten tietenkin se että niitä nyt vaan on yksinkertaisesti paljon helpompi löytää
Offtopikkina vielä kysyttäköön mikset jma ole sun tuotoksia täällä enää esitellyt hetkeen? Aika paljon kaikkee päheetä ja innovatiivista kuitenkin oon bongaillu sun vääntäneen, meenekö jo liikaa aikaa harrastuksen parissa muutenkin ?
Tänks! En mä ole vaivautunut.. Mulla nyt on toi FB sivu, ja sitten oon parilla muulla foorumilla esitellyt, missä näkyvyys on ihan toista luokkaa kuin täällä.. Sitten kun laskee mukaan vielä asiakkaiden/sidosryhmien spostit, niin mulla menee päivittäisestä ompeluajasta 30-60 min pelkästään tietokoneen äärellä.. joskus parikin tuntia