uusi naama täällä kyselee tyhmiä
Kirjaannuin tälle foorumille, lähinnä tee-se-itse osion takia joskus. En ole airsotaaja, enkä sen kummemmin erikoisjoukkoen salainen asekkaan, mutta ihailen kyllä pirusti foorumilla esiintyvää tietoa ja taitoa, varsinkin nämä porukan ompelukoneiden käyttäjät on aika velhoja. Heille mulla olisikin aihe tahi kysymys:
- Harrastan metsästystä,vaellusta, retkeilyä, ammuntaa, ja olen kovasti tutkaillut mahkuja kantaa kainalossa, pistoolikotelon tapaan, niitä tärkeimpiä vermeitä, joita ei aina onnistu vyöllä pitämään, joskus ihan vaan kohteliaisuudesta esim veitsipeloista kansanosaa kohtaan, eikä vyössä nyt muutenkaan ole mielekästä kantaa miljoonaa eri koteloa killumassa.
-Kerran hankin Civilian LAb:in kainalotaskuhässäköitä jotka olikin tovin ihan "ok", mutta saispa nuo fiksumpiakin olla, sopivaisempia metsässä tapahtuvaan toimintaan, eikä niin cityhenkisiä älypuhelinkannikkeita. Pitäs saasa pari varapaukkua, haulikolle ja lintukiväärille, taittoveitselle/ monitoimelle, kompassille passelimpaa koteloa kannikkeineen.
-Admin taskut on koitettu, mutta ne ei vaan käy minulle kun maassakin tulee ryömittyä, jollonka tasku rispaantuu hetimiten, sitä ei saa auki pirullakaan, ja etenkin....jos joku ärsyttää niin superäänekäs tarranauha, jota ilman ei kai ole ainuttakaan admin taskua tehty ?. Rintataskuun ei pääse käsiksikään aina kun pitäisi.
-Selkäreppu tai muut buttpack systeemit on hyviä, etenkin matalaprofiilinen vyöhö/tetsariin alas sijoittuva, sillon voin kantaa myös pientä päiväreppua selässä perstaskun päällä, mutta, silti, minä vaan tahdon koittaa myös kainaloon sijoitettua (vasen) systeemiä jos sellaisen täällä joku tietää tai haluaisi vaikka tehdä korvausta vastaan.
-