US ARMY Rangers
US ARMY Rangers
Minkäslaisia varusteita Rangerit nykyjään käyttää? Ite olen nähnyt ainakin Crye multicam gen.2 pukuja, ja mich 2000 norotoksella. Mitä aseita käyttä nykyään ja mitä liivejä, ja missä väreissä?
Re: US ARMY Rangers
Milphotosin triidissä liiveinä näyttää useimmiten olevan MBAV:t Khakina. Taskuja näkyi RG:tä, Khakia ja multicamia. Kypäräksi näyttäisi kelpaavan myös Ops-Coren ballistinen. Tulituikkuna M4 Block 2 lisävarusteilla tahi Mk17. Vara-aseeksi vissiin jaellaan glockia.
basicload @ Lightfighter.net kirjoitti:An airsofter would have killed a soldier to get their RAV back in 2002/3.
Käytetäänkö rrv:tä vielä
RRV:tä ei juurikaan käytetä hiekkalaatikolla ainakaan, tiedä sitten harjotuksista kotimaassa. Vanha Ranger Green värinen RLCS on lähes täysin jätetty pois käytöstä, sillon tällön näkyy taskuja vielä RG:nä, mutta TYR Tacticalin multicam-taskuja jaetaan nykyään. Tosiaan kantolaite on lähinnä EI:n MBAV (EI PC cummerbundilla, MBAVissa pehmeät levyt kiinteät), joka jaetaan myös SFLCS-paketissa. Ballistinen Ops-Core on lähes kaikilla A-maassa palvelevilla käytössä, ei ole hetkeen tullut vastaan tuoretta kuvaa, jossa olisi joku muu. Cryen MC-puvut ovat jo pitkän aikaa olleet peruskauraa.
Kenelläkään kuvia
Tässä ois muutama:

Edit: pari lisää :

Liiveinä tosiian, usein näkyy eaglen MBAV:ia/PC with cummerbund(khaki/RG), pukuina cryen gen2, ja acu multicamina. Kypäristä itse olen usein nähnyt mich 2000 noroksella, ja välillä ops corea.

Edit: pari lisää :

Liiveinä tosiian, usein näkyy eaglen MBAV:ia/PC with cummerbund(khaki/RG), pukuina cryen gen2, ja acu multicamina. Kypäristä itse olen usein nähnyt mich 2000 noroksella, ja välillä ops corea.
-
Viimeksi muokannut Jannegear, 14 Tammi 2015, 06:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Niin siis gen 2 tai gen 3 puvun kopsu? Allwinin multicami taitaa olla paras tällä hetkellä.Jannegear kirjoitti:Mikä on paras crye multicam replica
There is no victory without sacrifice
-
-
Niitä ostellaan paljon omakustanteena, mutta ainakin Eagle:n taskuja näkee usein.
Ooppa rehelline!Jannegear kirjoitti:Olen pari tuntia etsinyt mutta mikä merkki tekee rangereitten multicam taskut
Ymmärsinkö mä ton väärin vai mikä tässä nyt on ongelmana?Jals kirjoitti:sillon tällön näkyy taskuja vielä RG:nä, mutta TYR Tacticalin multicam-taskuja jaetaan nykyään.
We can't stop here, this is bat country!
Tämmönen NSN-lista löyty, pääosa Eaglen taskuja mutta seassa pari TYR Tacticalia, ATS:sää ja Bulldog Tacticalia: http://oefoif.forumotion.net/t4789-nsns ... -lcs#33870
Herätellään tätäkin, kuvia ennen multicamin valtaa.

Soldier, you need to turn that ACOG off before the batteries die.
Erittäin hyvä postaus, paljon ainakin itelle uusia kuvia!
Vaadin multicamia:

Hittoko tollasen rbss:n sais jostain hankittua. Kerran olen ebayssä nähnyt, enkä sillon tajunnut bidata kunnolla...
Peace through superior firepower
Joo RBSS ois törkymagee. En oo kyllä ettinyt enkä nähnytkää myynnissä, hinnat varmaan yhtä törkeet. Upin vähän kuvia näistäkin ukkeleista, toivottavasti ette oo kaikkia nähny ennen. http://imgur.com/a/AYBoB
Mitenkä pahasti mennään metsään jos Multicamin kanssa käyttää paca+rrv yhdistelmää? RG+MC tasku kombolla. Hakusessa jotain 2010 suuntasta.