Tuolla nyt pääsee hyvin alkuun, mutta ekana hommaat aseeseen uudet maalit. Tuo nykyinen maalipinta on aika karmeaa katseltavaa.
Tähtäimeksi nysä-piippuiseen EoTech ja pitkään Acog rautatähtäimillä tai Docterilla. Kiskoihin vähintään KAC'in etukahva, An/Peq 15 mielellään kans.
Jossen ihan väärässä ole, niin ainakin 552 näkyy TFB-kuvissa. On niissä kuvissa aimpointtejakin.
Hihnakiinnikekkin kantsii vaihtaa, guarder tekee ainakin lähelle oikean mallista. Etutähtäintä jos haluaa milliputilla ruveta laittelemaan, tai onnistuu army coden jostain löytämään.
Why do you always carry that umbrella?
-Bad memory. Never could remember the password. Knew no Jerry would carry one. Had to prove I was an Englishman, you see. A bridge too far
Näitä löytyis seuraavia kokoja: 5, 6.75, 7.5 ja 9.8. Mikä näistä on briteillä käytössä tai lähinnä se, mitä näkyy eniten? Ja varmistukseski, Onhan tämä oikeanlainen kahva? : http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/pro ... 14&cat=596
-Bad memory. Never could remember the password. Knew no Jerry would carry one. Had to prove I was an Englishman, you see. A bridge too far
Tätä oon tässä hetken aikaa miettinyt ja pohtinut että missähän täällä voisi tästä avata sanaisen arkkunsa, mutta päätin kokeilla onneani tästä. Eli oon tässä kanssa rakennellut pikkuhiljaa Diemacoa UKSF hengessä ja oon onnistunut hommaamaan cqb 10" piipun. Mutta tuossa huomasin toverin hommattua itselleen asianmukaisen surefiren kannun QDnä, että siinä mukana tulevassa liekinsammuttimessa on tuollanen hyvä sentin mittainen pätkä metallia ennen kierteiden alkamista, mikä hankaloittaa sen kiinnittämistä tuohon 10"seen runsaasti. Oletteko muut törmänneet samaan ongelmaan ja miten ootte ratkaisseet tämän?
Huomasin saman ongelman ja sahasin vain turhat pois ja jatkoin kierteitä (ovat muute liian lyhyet ainakin mun 10" piippuun. Nyt natsaa hyvin. Voin ottaa kuvia tarvittaessa.