M05 Sirpaleliivi IIIA softeilla (keraamiset levyt lisätään kun taloudellinen tilanne paranee)
2 x SA M05 tuplalipastaskua
1 x SA M05 pieni yleistasku
Sissipuukko
Tasmanian Tiger dip pouch

Joo täytyy laittaa. Käytännössä vaihdan:PeQu kirjoitti:Pystytkö laittamaan kuvaa TA-kokoonpanossa? Mitä kaikkea sillon liikkuu edessä mukana?
Jos kysymys on minulle niin kuten kirjoitin yllä selässä on reppumoduuli jolla mennään ~1 vrk tarpeet mihin tuo setti on optimoitu. Mutta kun reppumoduulin ottaa pois niin kyllä tuon Commanderin tai 3Daypackin käyttö onnistuu ihan hyvin ilman että CAT yhtään häiritsee. Ja jos ei toimisi niin "mission drives the gear" eli sen mukaan muokataan modulaarista kantalaitetta että on hyvä! Samassa paikassa minulle on ollut CAT jo vuosia erilaisissa liiveissä ja paikka on osoittautunut parhaaksi.jth50 kirjoitti:Mors!
ResVääp luvialta, tosta CATin sijoituksesta: mites 3-linja(reppu) kulkee kun on toi setti olkapäällä?
Ite pidän yhtä CATtiä ekas linjassa ja ehkä toista liivin etupuolella. Ja ilman koteloa, kumilenkillä pysyy paremmin. CAT-kotelosta luovuin aikaa sitten. Btw, komia setti! Melkolailla identtinen omaani verrattuna...

Komeat on vermeet.Honkki kirjoitti:...joissa kainaloista on v-mäistä kaivaa tavaroita.
Pitääpä ottaa kuva uudesta setupista kunhan ehtii.-JP- kirjoitti:Asiallisia settejä, muutamilla näkyy olevan PC:n oikealla kyljellä suhteellisen isonkin näköisiä taskuja.
Itse pidän kyljen vapaana jotta mitään ei ole edessä häiritsemässä pistoolin vetoa, miten olette tuon ratkaisseet vai eikö teillä taskut hankaloita vetoa?
Sijoitus oli itseasiassa pitkään varovaisessa kokeilussa, mutta en nyt vuoden aikana ole saanut tehtyä kuperkeikkaa jossa olisin itseni tuon takia satuttanut.LSa kirjoitti:Veitsen kahvan sijainti pomppasi itsellä silmiin. Tuossa olkavarren sisäpuolella on isoa verisuonta melko avoimesti saatavilla ja takana kova luu. Kyykkyynmeno ase ylhäällä voi aiheuttaa veitsenkahvan painumisen luuta vasten, jolloin väliin mahdollisesti jäävä suoni voi saada kipeää. Hermoa tuossa on myös hyvin tyrkyllä. Toki jo pelkkä vetovaiheessa ison suonen edestä viuhahtava terä aiheuttaa riskiä.
Mä olen telonut itseäni varusteilla, joten nykyään sitä pohtii tavaroiden sijoittelun riskit.