Tässä siis toivottavasti DIGI2, tuon yhden hyypiön photobucketista otettu, samasta paikasta löytyi myös tuo lappu. Luulin ensin että kyseessä on joku feikki, mutta aika vahvalta näyttää.
The Marine "Force Recon" people are roughly the equivalent of the better-known Army Special Forces or Navy SEALs - except, of course, that as Marines they are better.
En tiedä kuinka usealla ja millaisilla leikkauksilla tuota Digi2 pukua tehdään. Mutta kuvan äijällä ei ainakaan combat shirt mielestäni ole, tarkempi silmäiset voivat väittää muuta. Tuon kuvan perusteella on myös huono sanoa että onko kyseessä marpat / frog vaiko digi2 kuvio.
Noh, väitän ettei olisi digi2 kunnes joku toisin todistaa!
Samaa mieltä Jojiksen kanssa, voisi kuvitella, että digi 2:sta käyttävät jäbät käyttäisivät nykyään 10,5" piippua ja tuo 3 col kypärähuppukin hiukan haiskahtaa Force Reconille
Mun mielestä ihan MARPAT MCCUU:n takki, katsokaa kaula-aukkoa, itse ainakin näkisin maastokuviota, enkä khakia.
The Marine "Force Recon" people are roughly the equivalent of the better-known Army Special Forces or Navy SEALs - except, of course, that as Marines they are better.
Mitenkäs tuo 10,5'' piippu liittyy Digi2:een? Minun mielestäni ei jokseenkaan mitenkään, taitaa Digi2:sen käyttäjillä olla mahdollisuus käyttää vaikka mitä vempelettä mitä vaan varastosta löytyy. Varmaankin valitsevat vähän sen mukaan mitä tuleman pitää ja millaisissa olosuhteissa.
Kieltämättä sitä on vaikea sanoa onko kyseessä Digi2, mutta Crye Precisionin laatta paidassa viittaa minusta vahvasti pikselikakkoseen.
Edit. Omaa tietämättömyyttäni, kyllähän sen CP valmistaa myös tuota Frogia.
Viimeksi muokannut GhostDie, 05 Joulu 2008, 22:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.