Terve
Tässä tulee muutama itse modattu kypärä. Kaikki ovat aitoja ja modattu siten, kun olen katsonut tarpeelliseksi töitä tai ampumarataa tms. varten. Mitään tai ketään en ole pyrkinyt jäljittelemään tarkoituksella vaikka toki olen käytännön vinkkejä varastanut sieltä sun täältä. Ja totta kai tyyli ennen kaikkea.
MSA ACH valmistettu 29.4.2005
Kypärä tuli iskemättömänä, OD värisenä ebaystä ostettuna. Oma mielipiteeni on, että jos ostat ACH:n niin osta MSA. Viimeistelyltään MSA:n kypärät on parhaat. Vuoden 2005 kypärä oli siitä kiva, että se oli OD ja siinä oli vielä Oregon Aeron pädit mukana. Myöhemmin pädit on vaihtunut MSA:n omiin, halvempiin pädeihin. Ostaessani kypärää en paljoa ajatellut NVG kiinnitystä, mutta myöhemmin osoittautui hyväksi, että kypärä oli ilman otsareikää.
Tässä se nyt on:
Maalaus on tehty NFM:n naamioväreillä. Velcro on 4 tuuman milspec velcroa Supply Captainilta ja liimattu epoksilla. Maalaus vaihtunee lähiaikoina jos jaksan/ehdin, koska en ole täysin tyytyväinen verkkosabluunan onnistumiseen.
Suojalaseina ESS Profile NVG OD kehyksellä. Suojus on Combatkitin. Takaa lasien hihna on kiinni vanhemmilla OD retention strapeilla paksummasta webbingistä. Takaraivoa koristelee toimialueella teetetty OD lippu ja VIP IR-pilppa. Ylempänä IR Evil Smiley ja pakollinen Ghost Recon tyylinen pääkallo.
Saatuani käsiini VV2000:lle modattu Norotos standard rhino mount piti sitten saada härpäke tyylikkäästi kypärään. Hyväksi vaihtoehdoksi osoittautui Standard Mountin kanssa yhteensopiva OPS Core VAS Shroud, joka valitettavasti kiinnittyy kolmella ruuvilla. Onneksi oli tvälläri, jolla porakone pysyy tarkasti käsissä.
Surefire Helmet Light on sinisellä valolla oleva malli. En muista numerosarjaa. Melko yliarvostettu varuste, jota harvoin tarvitsee.