Itseltäni löytyy TAD:n Stealth hoodie V.4 takki, toimii hienosti, pitää vettä mukavasti, on mukava päällä, ei kahise ja sisältää mitä mukavimpia ominaisuuksia. Takki on hieman tyyris, mutta itse olen todennut kyllä hintansa arvoiseksi. Toinen syy tämän ostoon oli se, että kiinalaiset koot eivät ole tehty näin lihaksikkaalle vartalolle
Takki puoli on siis kunnossa. Olisi kiva löytää kaveriksi kosteutta/vettä pitävät housut. Haglöfssin mountain rugged pantsit on ollut mielessä. Ajattelinkin kysellä, että löytyykö joltain kokemuksia muista softshell housuista, civvy tai military tarkotukseen tehdyistä. ECWCS housut löytyy, mutta ne eivät ole järin mukavat vielä tähän vuodenaikaan. Samalla voi suositella samaan sarjaa olevia hansikkaita jne. Fleece patrol pipo löytyy, mutta tämänkin tilalle olisi kiva löytää kosteutta pitävä, mutta silti hengittävä ja vähemmän lämmin päähine.
Kenkiin olen ainakin myöhemmin syksyksi ja talveksi meinannut hommata goretex gaiterit, noita kun saa ulkoilukaupoista mukavasti ja toimivat hemmetin hyvin. Maiharikaan ei kuitenkaan kaikissa olosuhteissa toimi niin hyvin yksinään, oli kenkä gorea tai ei.